Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Agata meble
Treść opinii: Popołudnie postanowiłem spędzić w "Agaata Meble". Poszukiwałem hoker'a. Miał być nie tylko siedziskiem, ale także ozdobą mojego pokoju. Sklep znajduje się przy ruchliwej drodze, po której przejeżdża wiele samochodów, więc i potencjalnych Klientów. Jednak parking przy obiekcie nie był oblegany. Wewnątrz również, Klientów niezbyt wielu. Pierwsze wrażenie pozytywne: duży hol, pasaż handlowy, szerokie schody prowadzące do salonu meblowego. Od razu wiadomo, gdzie się udać jeśli zajdzie potrzeba rozłożenia płatności na raty, ustalenie transportu czy złożenie reklamacji-punkt obsługi Klienta dobrze widoczny i sprawiający dobre wrażenie. Udałem się zgodnie z wskazówkami do góry, aby pooglądać hokery. Łatwo odnalzłem dział, ale prędzej zmuszony byłem przejść przez inne działy. Negatywnie wpłynęły na mnie ceny. Ale wystawka i jakość produktów były zadowalające. Niestety nie podszedł do mnie żaden Pracownik. Pospacerowałem kilka minut po dziale, nacieszyłem oczy i udałem się w kierunku powrotnym. Jednak powrót trwał również parę minut, gdyż po drodze miałem okazję pooglądać wiele mebli. Jest to plus i jednocześnie minus. Gdybym się spieszył i chciał wejśc typowo po jedną rzecz i wyjść -byłbym zdenerwowany,że ktoś zmusza mnie do przechodzenia tyloma alejkami z produktami, które mnie nie interesują. I tak samo brzmi PLUS- pozwolono mi oglądnąć ciekawe produkty, których nie zobaczyłbym idąc do sklepu tylko po jedną konkretną rzecz, a działy nie miałyby ze sobą powiązanych alejek. Ogólne wrażenie pozytywne. Brakowało tylko obsługi, ale i tak nie byłem zdecydowany na zakup. Chociaż kto wie, czy nie oferując mi obsługi, sklep zyskałby kolejnego Klienta.