Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Gatta
Treść opinii: W krótkim czasie od wejścia do sklepu, gdy oglądałam towar przy półkach podeszła do mnie Pani z obsługi z zapytaniem, czy w czymś może mi pomóc ? /szybka i uprzejma „reakcja” na nowego klienta wchodzącego do sklepu/. Przeglądałam cenową ofertę sweterków umieszczoną w zapakowanych pudełkach bezpośrednio na półkach, ekspozycja ta została wystawiona już bez opakowań na „manekinach”, dodatkowo na wieszaku „nowości” /możliwość zapoznania się już bezpośrednio z rozpakowanym towarem/. Na moje pytanie, skierowane do Pani z obsługi, czy posiadają dany asortyment rajstop osoba pracująca w sklepie udzieliła szczegółowych odpowiedzi. Podeszła do mnie, poprosiła o podejście do półki z towarem, zadawała pytanie jaki rozmiar/rodzaj, kolor mnie interesuje, pokazywała wzory-w sposób tzw. ”na ręce”, na manekinie/, nie czyniac tego w sposób nachalny. Zorientowana na potrzeby klienta. Sposób prezentacji cen, rozmiarów na towarach w sklepie jest wyraźny, asortyment ładnie i czytelnie rozłożony na półkach, promocje czytelnie umieszczone - co jest ważne jest porównanie z ceną poprzednią. Obsługa chętna do pomocy, grzeczna, uprzejma. W wystarczający sposób poświęca czas, jeżeli zachodzi taka potrzeba. Towar rozmieszczony jako nowość na wieszaku, w miejscu na tyle wygodnym, ze nie istnieje obawa, że coś niechcący strącimy, zahaczymy przez nieuwagę.