Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: House

Treść opinii: Do sklepu House weszłam z myślą zakupu paska, który już wcześniej upatrzyłam w innym sklepie pod tą samą nazwą - szukałam tylko odpowiedniego rozmiaru. Jako, że znalazłam go bardzo szybko, przy okazji postanowiłam rozglądnąć się po sklepie. Od razu natrafiłam na panią z obsługi, która przywitała się ze mną i spytała czy pomóc mi coś znaleźć,poinformował mnie również o promocjach dot. zakupów. Podziękowałam, gdyż nie miałam w planach więcej zakupów. Pani jednak nie rezygnując, spotykając mnie po raz drugi spytała, czy nie szukam przypadkiem spodni do paska. Podziękowałam ponownie. Pani odłożyła pasek przy kasie i czekała na moją ewentualną prośbę o pomoc. Nie znalazłam nic co by mnie zainteresowało, przy kasie znów byłam namawiana do zakupu biżuterii-cierpliwie podziękowałam. Plusem wizyty w tym sklepie jest grzeczna obsługa i gotowość do natychmiastowej pomocy. Minusem jest nagabywanie na każdym kroku do zakupu kolejnych rzeczy, pomimo odmowy. Z jednej strony klient nie czuje się osamotniony i niezauważony, z drugiej zaś strony ma wrażenie ze brak mu swobody w poruszaniu się po sklepie.