Opinia użytkownika: Marta_89
Dotycząca firmy: Triumph
Treść opinii: Witryna sklepu z umieszczonymi towarami z nowej kolekcji była uporządkowana, dobrze oświetlona i zachęcała swoim wyglądem do zapoznania się z asortymentem sklepu. Personel sklepu, ubrany w jednolite koszulki z firmowym logo oraz ciemną dolną część odzieży, od samego wejścia okazał mi zainteresowanie, jednak jednocześnie nie narzucał się z obsługą, gdy chciałam przez chwilę samodzielnie rozeznać się w aktualnych produktach. Przeglądanie towaru na wieszakach nie było trudne ze względu na jego odpowiednią ilość (nie za gęsto rozmieszczone) oraz ułożenie wg rozmiaru (rosnąco). Gdy samodzielnie nie mogłam się zdecydować na konkretny produkt, sprzedawca zadając kilka pytań otwartych zorientował się co do moich ogólnych oczekiwań, a dzięki temu był w stanie mi pomóc w wyborze. Zaprezentował mi kilka produktów odpowiadających moim oczekiwaniom, sprawdził rozmiar bielizny, który byłby odpowiedni dla mnie i zaproponował jej przymierzenie. Miłym zaskoczeniem była stała troska sprzedawcy, który podczas mojego pobytu w przymierzalni kilkakrotnie sprawdzał, czy potrzebuję jego pomocy, czy rozmiar otrzymanej bielizny jest prawidłowy i czy nie potrzebuję pomocy. Podczas finalizacji zachęcił również do dodatkowego zakupu, aby wzbogacić sprzedaż. Atmosfera w sklepie była sprzyjająca zakupom - w tle słychac było muzykę, temperatura panująca w pomieszczeniu była przyjemna, przymierzalnie były czyste i dobrze oświetlone. Dodatkowy plus dałabym za prawidłowe ometkowanie towaru (zdaża się, że na produkcie jest kilka cen lub nie ma jej wcale, bądź jest napisana odręcznie, co wygląda nieestetycznie). Za jakoś obsługi zdecydowanie przyznałabym wysokie 9 na 10 punktów (jedyny minus to słyszana rozmowa prywatna pracowników podczas mojej obecności w przymierzalni). Zapewne wrócę do tego sklepu oraz polecę go znajomym.