Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Do Empiku trafiłem celem zakupu biletów na koncert, bilety takie można nabyć w specjalnej kasie, o czym wiedząc udałem się od razu w jej kierunku. Niestety przy kasie ani w jej okolicy nie było żadnego pracownika. Po około minucie oczekiwania podszedełm do głównej kasy parę regałów dalej żeby spytać czy ktoś mnie może obsłużyć, pracownik zadzwonił do swojej koleżanki aby podeszła do kasy i poprosił mnie abym ponownie podszedł do wspomnianej kasy. Zaraz podeszła tam też pracownica, która wydrukowała bilty, nastąpnie podeszła ze mną do kasy głównej gdzie zapłaciłem, następnie ponownie wróciliśmy do kasy specjalnej, gdzie na moją prośbę wystawiono mi fakturę. Niestety wszystko to trwało trochę zadługo jak na zakup dwóch biletów, chociaż to już nie tyle wina pracowników co bardziej organizacji pracy i pewnie ilości pracowników. Generalnie obsługa była miła i zaangażowana, wszystko przebiegło sprawnie, ocena ostateczna jest więc pozytywna.