Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Zakupiłam buty w firmie CCC w listopadzie 2008 r. 8 stycznia 2009r. oddałam je do reklamacji w celu naprawienia ozdoby, która odpadła. Reklamacja miała być załatwiona w ciągu 14 dni kalendarzowych. Po upływie terminu dzwoniłam codziennie do sklepu z zapytaniem czy buty już są do odbioru (status - w drodze do sklepu). Pani przekonywała mnie, że będą napewno jutro więc proszę się nie martwić.Tak minął tydzień.W środe poprosiłam Panią aby podała mi numer do działu reklamacji a ona odmówiła mówiąc,że nie może udzielać takich informacji.Dziś (30.01.2009r.) sama odnalazłam na głównej stronie serwisu internetowego CCC numer do działu reklamacji. Zadzwoniłam i Pani nie zastanawiając się zmieniła status naprawy butów na zwrot gotówki. Dzwoniąc z tą informacją do sklepu Pani która jest kierowniczką sklepu była niemiła.Urwała rozmowe w pewnym momencie odkładając słuchawkę. Później oddzwoniła, że można przyjść i odebrać gotówke. Myslę,że należało mi się chociaż zwykłe przepraszam. Praktycznie cały styczeń byłam bez zimowych butów.Gdybym sama nie załatwiła tej sprawy zapewne nadal byłabym zwodzona przez pracownice tego sklepu i narażała się na kszty codziennie dzwoniąc do sklepu. Zostałam potraktowana jak natrętny klient.