Opinia użytkownika: Wiesław_9
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: TEREN STACJI PALIW UPORZĄDKOWANY, KOSZE NA ŚMIECI NIEPRZEPEŁNIONE. MIŁYM ZASKOCZENIEM BYŁ KONTAT Z PRACOWNIKIEM PRZY DYSTRYBUTORZE, KTÓRY ZAPROPONOWAŁ POMOC PRZY ZATANKOWANIU SAMOCHODU. BYŁ MIŁY I POJAWIŁ SIĘ CHWILĘ PO ZATRZYMANIU SIĘ NA STACJI. SALA SPRZEDAŻY SCHLUDNA, TOWAR WŁAŚCIWIE WYEKSPONOWANY NA REGAŁACH. STAN TOALETY NIE BUDZĄCY ZASTRZEŻEŃ. NIESTETY DUŻYM MINUSEM OKAZAŁA SIĘ OBSŁUGA PRZY KASIE. PRACOWNIK WYKAZAŁ SIĘ CAŁKOWITYM BRAKIEM KOMPETENCJI. PROCES PŁACENIA ZA PALIWO PRZEBIEGAŁ W SPOSÓB CHAOTYCZNY I WYKAZUJĄCY DUŻE BRAKI W PRZESZKOLENIU KASJERA. OBSŁUGA KARTY PŁATNICZEJ SPRAWIŁA PRACOWNIKWI SPORO PROBLEMÓW. ZABRAKŁO RÓWNIEŻ ZAPYTANIA O KARTĘ PROGRAMU VITAY.