Opinia użytkownika: Joanna_207
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: W czasie pobytu w sklepie nie bylo wiele osób, kolo 10 klientów. Z siostrą rozglądałyśmy się za nowymi fotelami, znalazłyśmy taki, który odpowiadał naszym oczekiwaniom. Niestety był tylko jeden na salonie, więc przeprosiłyśmy przechodzącego pracownika i spytałyśmy czy jest jeszcze jeden. Odpowiedział że nie wie, ale sprawdzi. Po chwili wrócił i odpowiedział, że nie ma, ale jest możliwość zamówienia. Po namyśle podziękowałyśmy i przeszłyśmy na dywany. Tu także znalazłyśmy odpowiedni dywan, tylko że znacznie za mały. Chciałyśmy więc wziąć dwa, ostatecznie stanęło na trzech, ale jeśli będzie możliwość zwrotu. Że akurat nie było żadnego z pracowników na sklepie, podeszłyśmy pod drzwi od magazynu i poprosiłyśmy o pomoc. Niemal od razu wyszedł pan, który nam pomógł i udzielił wszelkich informacji. Wszystko dalej rozgrywało się w porządku. Jednak dywany nie pasowały do pokoju i różniły się odcieniami więc przyjechałyśmy do sklepu ponownie zwrócić. Bez problemu przyjęto kupione przez nas wcześniej dywany i zwrócono pieniądze.