Opinia użytkownika: Joanna_207
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Przyszłam z siostrą, która chciała zmienić numer telefonu do punktu obsługi klienta Era. Najpierw czekałyśmy 15 minut zanim niczym nie skrępowana pani pracująca w punkcie skończy towarzyską rozmowę ze znajomym( o piwie i innych znajomych). Zaczęło się zbierać parę innych interesantów, razem z którymi tłoczyłyśmy się w sklepie. Gdy jakimś cudem udało się młodej pani skończyć pogawędkę ze znajomym spytałyśmy się o zmianę numeru. Pani spytała czy telefon jest na kartę czy na abonament, siostra odpowiedziała że na abonament po czym pani szybko nas poinformowała, że trzeba zadzwonić do biura obsługi(nie podając numeru) i podziękowała. Wyszłyśmy rozczarowane, że tak szybko i łatwo nas załatwiono kiedy czekałyśmy 15 minut na konsultację. Istotne jest, że siostra po powrocie do domu zadzwoniła do biura obsługi i okazało się, że musi iść do punktu Ery żeby zmienić numer telefonu...