Opinia użytkownika: Rafał_83
Dotycząca firmy: Ford
Treść opinii: Po ok. 2 tygodniach po przegytym przeglądzie sprawdziłem stan oleju - bardzo zdziwiłem się, kiedy zobaczyłem, że jest smołowaty i wygląda jakby nie został wymieniony na przeglądzie (a powinien być). W tej sprawie skontaktowałem się telefonicznie z serwisem – zostałem zapewniony, że olej został wymieniony niemniej jednak po ilości na fakturze to nie wynika - została naliczona opłata za 1 litr oleju (do wymiany potrzeba ok.4 litrów). Poziom oleju jest wyższy niż przed przeglądem, ale biorąc ilość oleju widniejąca na fakturze podejrzewam, ze został on dolany. W rozmowie z serwisantem zostałem zapewniony, że olej został wymieniony, gdyż salon nie pozwoliłby sobie na takie nieprawidłowości. Informacja ta nie przekonała mnie jednak z uwagi na to, że to nie jedyna nieprawidłowość zauważona przeze mnie. Zgodnie z kartą przeglądu technicznego została przymocowana do słupka B po stronie kierowcy naklejka z terminem kolejnego przeglądu – szukałem, ale takowej nie mam. Na przeglądzie została również wymieniona wycieraczka tylna – z uwagi na to, że jestem od niedawna właścicielem tego auta sprawdziłem kiedy poprzedni właściciel wymieniał wycieraczki i dowiedziałem się (już po przeglądzie), że wycieraczka ta była wymieniana 3 miesiące temu czyli była praktycznie nowa. Oprócz tego po przeglądzie chciałem założyć sobie kartę lojalnościową Forda-została założona "teoretycznie" - z uwagi na brak naklejek (?) jej nie otrzymałem. Kartę miałem odebrać osobiście po kontakcie telefonicznym ze strony Forda na początku stycznia. Do tej pory nikt w tej sprawie nie kontaktował się ze mną.