Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Elżbieta_48

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Zadzwoniłam do Infolinii Sieci Plus GSM ze względu na problemy z aktywacją przez Internet nowego pakietu bezpłatnych połączeń wybranym numerem. Przed połączeniem z konsultantem otrzymałam informację, iż ze względów bezpieczeństwa wszystkie prowadzone rozmowy są nagrywane. Zostałam połączona z konsultantem. Przywitał mnie i zapytał, w czym może służyć. Wytłumaczyłam mu całą sytuację- zmieniłam miesiąc temu taryfę przy okazji przedłużania umowy i jest w niej dostępny pakiet darmowych rozmów z wybranym numerem, ale nie mogłam go samodzielnie aktywować. Otrzymywałam smsem informację, że taka usługa jest dla mnie nie dostępna. Konsultant poprosił mnie, żebym poczekała chwilę, a w tym czasie on sprawdzi, dlaczego były problemy. Po chwili odezwał się w słuchawce i podziękował mi za oczekiwanie. Poinformował mnie, że ta usługa jest dla mnie dostępna i zaraz ją aktywuje. Problemy mogły wyniknąć ze względu na natłok zleceń w danym czasie. Drugą sprawą, którą poruszyłam była konieczność opłaty za pakiet aktywowany przeze mnie w poprzedniej taryfie, a z którego nie mogłam korzystać mając nową taryfę. Konsultant ponownie poprosił mnie, żebym poczekała chwilę. Po chwili ponownie podziękował mi za oczekiwanie i przyznał mi rację. Pakiet ze starej taryfy powinien być automatycznie dezaktywowany po przejściu na nową. Niestety tak się nie stało, ale oczywiście nie muszę za niego płacić i wystarczy zmniejszyć dokonywaną przeze mnie kolejną wpłatę o 10 zł. Należy jednak złożyć reklamację. Konsultant zapytał mnie czy chciałabym, żeby zrobił to w moim imieniu, bo ma taką możliwość. Przygotowałby treść reklamacji, którą mnie pozostałoby tylko zaakceptować lub zmienić. Zgodziłam się. Konsultant ponownie poprosił mnie, żebym poczekała chwilę. Po chwili ponownie podziękował mi za oczekiwanie i przeczytał przygotowaną przez siebie reklamację. Zaakceptowałam je. Konsultant poinformował mnie, że firma ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i zapytał czy może jeszcze w czymś pomóc. Podziękowałam, gdyż nie miałam innych spraw do załatwienia. Pożegnaliśmy się.