Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Kierowany potrzebą zakupu drukarki laserowej zadzwoniłem do sklepu Saturn w Pasażu Grunwaldzkim w celu potwierdzenia niepewnych doniesień na temat ceny interesującego mnie modelu. Rozmowa z konsultantką zachęciła mnie do dokonania zakupu tejże drukarki, gdyż po pierwsze cena była na niezbyt wysokim poziomie, po drugie - konsultantka była miła. Moje zadowolenie z obsługi odwróciło się o 180 stopni z chwilą zamienienia pierwszego słowa z pracownikiem sklepu, który był po prostu "chamski". Stwierdził, że dział drukarek i sprzętu komputerowego to nie jego sprawa i mam znaleźć innego pracownika. (nawiasem mówiąc w pobliżu stanowiska, które mnie interesowało nie było nikogo innego). Po uporczywych poszukiwaniach natknąłem się w końcu na właściwego pracownika... zapytałem go więc czy do drukarki jest dołączony kabel USB (potrzebny do podłączenia urządzenia do komputera), okazało się, że w zestawie go nie ma, więc zapytałem czy kable, które leżą obok drukarek to te, o które mi chodzi. Pracownik tylko odburknął: "Skoro leżą obok, to znaczy, że to te!". Następną sprawą, którą chciałbym poruszyć jest szybkość obsługi przy kasach. W chwili, gdy kasjerka (nie była początkująca) nie zbyt dobrze radziła sobie z kartami kredytowymi pewnego Pana, przybiegło kilka innych pracowników Saturna, którzy nadal nie potrafili stwierdzić w czym problem. Przeniosłem się do kasy obok... Zadowolony, że w końcu udało mi się wyjść z tego jakże "profesjonalnego" sklepu, udałem się do domu, aby przetestować zakupiony sprzęt. Na szczęście wszystko działa.