Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Poprzednią niedzielę spędziłam na zakupach w sklepie „Ikea”. Po dłuższych debatach z rodziną z pomocą pracownika dokonaliśmy wyboru konkretnego typu mebli i zakupiliśmy produkty. Po opłaceniu w kasie, skierowałam się do działu transportu w celu zamówienia przewozu nowo nabytych mebli. Wszystko odbyło się szybko, bez zbędnej biurokracji. Następnego dnia firma transportowa przywiozła meble do mojego domu. Niestety w trakcie składania jednego z elementów, stwierdziłam braki w asortymencie. Brakowało elementów mocowania i żeliwnych nóżek. Od razu podjęłam czynności wyjaśniające, dzwoniąc na wskazany na fakturze numer infolinii. Po dłuższym oczekiwaniu na wyjaśnienia, Pani z infolinii poinformowała mnie o możliwych sposobach rozwiązania problemu. Mogłam sama przyjechać do sklepu wraz z towarem i wymienić go na nowy, lub zgłosić reklamacje telefonicznie, a firma Ikea w ciągu 3 dni skontaktuje się ze mną i dowiezie brakujące elementy potrzebne do montażu. Po namyśle wybrałam drugie rozwiązanie i konsultant przyjął ode mnie reklamację. Następnego dnia w godzinach rannych, Pracownik firmy Ikea skontaktował się ze mną i umówił na dostarczenie pod wskazany adres części do pufy. Na elementy mojej oceny składać się będzie nie tylko fakt reklamacji, ale ogólna ocena standardu obsługi : a) pomoc pracownika w wyborze mebli – 5 b) sprawność obsługi przy kasie – 5 c) obsługa działu transportowego + transport – 5 d) dowiezienie wszystkich elementów – minus 3 e) czas uzyskania odpowiedzi na pytania na infolinii –minus 3 f) uzyskanie wyczerpujących informacji - 4 g) satysfakcjonujące rozwiązanie problemu - 5