Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Obserwacja dotyczy nie tyle zakupów, towaru, czy wyglądu sklepu, bo tym nic nie można jeszcze zarzucić (nowo otwarty punkt handlowy), ale obsługi. Po przyjrzeniu się ofercie sklepu i nie odnalezieniu ineresującego nas produktu chcieliśmy z żoną opuścić sklep. Wybraliśmy najkrótszą z możliwych dróg, która prowadziła przez kasę znajdującą się na przeciwległym końcu sali w stosunku do wyjścia przy informacji tj. wyjścia bez zakupów. Oczywistym byłoby skierowanie się w stronę informacji, ale żadna z kilku kas mimo, że czynna, a w szczególności wybrana przez nas, nie obsługiwała klientów (zupełny zastój w sklepie). W związku z tym przeszliśmy przez kasę. Byliśmy bardzo zaskoczeni, gdy obsługa sklepu kasjerka i ochrona z pełną stanowczością zatrzymała mnie, żonę i roczne dziecko, i nakazała cofnięcie się na salę i przejście dodatkowych kilkudziesięciu metrów. Dodam, że żona stała już w drzwiach, a więc de facto wyszła już ze sklepu, a mnie dzieliło od drzwi 2 metry.