Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: 5.10.15.
Treść opinii: W środku weekendu, przy olbrzymim ruchu personel urządził sobie rozbebeszanie kartonów, metkowanie itp. Z 5 osobowego personelu, tylko 1 przy mocno oblężonej kasie a pozostałe siedzą przy mało estetycznych kartonach porozrzucanych po całym sklepie i zupełnie nie zajmują się klientami. Rozumiem że taka sytuacja może się zdarzyć i nie można przełożyć tego na spokojniejszy czas, np. poniedziałek rano, ale ciekawe czy sklep ma świadomość ilu klientów traci w ten sposób z powodu braku poświęcenia im uwagi, doradztwa, czy długiego oczekiwania w kolejce przy kasie? Przy mnie kilka osób odkładało zakupy i wychodziło z kolejki. Może wystarczyłoby inaczej podzielić pracę wśród personelu, np. 3 osoby zajmują się klientami, 2 obsługują kartony?