Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: 4YOU
Treść opinii: Sklep zdaje się z 1 marki przechodzi na inną (Blend?). Wstąpiłem skuszony rabatami (cała wystawa oklejona). Ogólnie brak pomocy ze strony personelu, to znaczy zapytani oczywiście odpowiedzą, ale w innych sklepach obok personel inaczej podchodzi do klienta - wita go i od drzwi się nim interesuje, co z pewnością wpływa na wyniki sprzedaży. Tu 3 osoby stoją w grupce za ladą i zajmują się sobą. Drugi problem to przymierzalnie. Teoretycznie są 3 ale 1 personel zagospodarował na własne potrzeby (kartony, towar). Pozostałe 2 nie wystarczają. Ja jestem dobrym przykładem. Mogłem zostawić w tym sklepie trochę pieniędzy, ale po 10 min. oczekiwania przy 2 zajętych kabinach, dałem sobie spokój. Co ciekawe 1 kabina była okupowana przez pana, który w ciasnej kabinie przymierzał kurtki. Personel mógłby go zachęcić do przymierzania przy dużo większym lustrze i na dużo wygodniejszej przestrzeni w części sprzedażowej(przymierzanie kurtki nie wymaga intymności) ale widocznie wynik sprzedaży nie jest w interesie pracowników.