Opinia użytkownika: Cezar
Dotycząca firmy: Bodzio
Treść opinii: Witam, począwszy od wejścia - poczułem się niezauważony dla obsługi salonu, mimo że byłem konkretnie zainteresowany pewnym meble, przy którym stanąłem - wziąłem do ręki etykietę z ceną i danymi odnośnie towaru, oprócz tego przeglądałem towar, dotykałem, sprawdzałem jaki to kolor. Pomimo tego wszystkiego nikt z obsługi nawet nie podszedł i nie zaproponował pomocy, więc postanowiłem opuścić lokal. Wróciłem po 2-3 godzinach (bo byłem nastawiony na kupno tego towaru), i tu też - obsługa widziała mnie w ciągu paru godzin dwa razy, i podobnie jak w powyższej wersji, stanąłem nawet przy 'kasie' i zero reakcji (pan był czymś zajęty), dopiero po paru sekundach zauważył moją obecność. W końcu doszło do transakcji, szkoda tylko że to trwało tak długo. Poczułem sie "zlekceważony" - więc jakoś obsługi oceniam słabo, ale dostępność towaru - bardzo dobrze. Bez problemu odebrałem zaraz po zakupie interesujący mnie towar. Dziwie się tylko, jak można tak traktować klienta.