Opinia użytkownika: Wioleta_2
Dotycząca firmy: BYTOM
Treść opinii: Wybrałam się do tego sklepu aby kupic jakiś drobiazg typu krawat , jako upominek. Niestety po wejściu do sklepu obsługa nie była zainteresowana moją osobą, pomimo iż było dwoje obsługujących bardziej byli zjęci rozmową między sobą niż mną. Nie przeszkadzało im zupełnie ze sama chodzę po sklepie usiłując dobrac krawat , że przymierzam różne krawaty do garniturów- po prostu zero reakcji. Natomiast ja mimo woli musiałam słuchac o ich problemach z kasa , paragonami i urlopami, ponieważ dalej rozmawali między soba . Gdy w końcu zapytałam o krawat , pan obsługujący (niestety mam wrażenie że to był kierownik) stwierdził , że nie warto się mną zajmowac bo szukam tylko krawatu i stwierdził ,że on nie ma takich jak ja bym chciała a jeśli są to tylko drogie jedwabne. Powiem szczerze , że byłam zaskoczona beszczelnością owego sprzedawcy, stac mnie na dużo więcej niz pewnie owego pana , ale nawet nie oto chodzi tylko o podejście do klienta. Z całą pewnościa nie wrócę tam na zkupy i zapewniam że odradzę każdemu znajomemu ten sklep.