Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Udałem się do punktu obsługi klienta Ikei, żeby zwrócić zakupioną tydzień wcześniej żarówkę energooszczędną. Powodem była wada żarówki - poświeciła jeden dzień, teraz jedynie lekko żarzy. Punkt zwrotów/reklamacji jest dobrze oznaczony i łatwy do odnalezienia - pierwszy szyld jest jeszcze widoczny z parkingu i wskazuje właściwe drzwi wejściowe. Ciekawym rozwiązaniem wprowadzonym przez Ikea jest system numerków (jak np. w urzędach). Trzeba sobie najpierw dać wydrukować numerek z maszyny samoobsługowej, a potem czekać aż nasz numerek zostanie wyświetlony nad danym "okienkiem" obsługi klienta. System jest dość dobrze oznaczony, jednak - chyba dlatego, że nikt się nie spodziewa czegoś podobnego w sklepie - ja sam dopiero po chwili zorientowałem się, że muszę pobrać numerek. W czasie oczekiwania i załatwiania mojej sprawy (ok. 10 minut) dwie osoby podeszły do "okienek" bez numerka i pracownik Ikea odsyłał je do maszyny drukującej numerki. Sam zwrot żarówki został załatwiony szybko, sprawnie i miło. Grzeczna pracownica Ikea spytała o powód zwrotu, coś sobie zanotowała, wykreśliła produkt z paragonu, coś chwilę pisała, wydrukowała i dała mi do podpisania zwracając jednocześnie pieniądze. Jak wspomniałem wszytko nie trwało dłużej niż 10 minut. Oprócz "mojego" klienci byli obsługiwani przy jeszcze dwóch podobnych stanowiskach zwrotów/reklamacji.