Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Przez ostatnie dwa lata korzystałem z usług firmy UPC - telefon, telewizja, internet. Miesiąc temu jednak zrezygnowałem z ich usług na rzecz firmy NPlay. Po wyłączeniu usług okazało się jednak, że na moim koncie jest zaległość w kwocie 55 zł, a ponieważ nie mogłem sprawdzić tego samodzielnie przez internet bo dostęp do platformy klienta już ustał, zdecydowałem się pojechać do biura obsługi klienta UPC przy Tomasza Zana w Lublinie. To centralne biuro obsługi tej firmy na województwo lubelskie. Wybrałem wczesną godzinę popołudniową sądząc, że uda mi się sprawnie wyjaśnić sprawę i ostatecznie się rozliczyć. Ku mojemu zdumieniu kiedy wszedłem do biura w drzwiach przywitała mnie ponad 20 osobowa kolejka. Z 4 stanowisk obsługi pracowały 2 więc zanim przedstawiłem swoja sprawę spędziłem w kolejce 43 minuty. Kiedy przyszła już moja kolej podszedłem do stanowiska i przedstawiłem pracownikowi swoje pytanie - chodziło o to, że wszystkie opłaty realizowane były poprzez stałe zlecenie więc zdziwiło mnie skąd wzięła się zaległość. Pracownik przez kilka minut analizował konto i dokonane wpłaty, prosząc o pomoc koleżankę z drugiego stanowiska co jeszcze wydłużyło czas oczekiwania pozostałych klientów. W efekcie wyjaśniono mi co zaszło - przez pewien czas, po zakończeniu jednego okresu promocyjnego, do podpisania umowy dotyczącej kolejnej promocji wysokość opłat wzrosła, a mój bank realizował płatności w niezmienionej wysokości. Zgodziłem się z tym, a pracownik zaproponował wydruk zestawienia obrotów na moim koncie UPC o co poprosiłem. W tym celu udał się na zaplecze skąd po 2-3 minutach przyniósł obiecany wydruk. W między czasie jedna z osób oczekujących w kolejce na widok pracownika opuszczającego salę wezwała kierownika, który zaczął wszystkich uspokajać. Podsumowując łączny czas załatwienia sprawy: od chwili wejścia do biura do momentu wyjścia upłynęła blisko godzina z czego większość czasu spędziłem w kolejce.