Opinia użytkownika: Bryku
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Przy okazji wizyty w centrum handlowym Magnolia odwiedziłem Tesco w celu dokonania zakupów. Sam proces wyszukiwania towarów przebiegł sprawnie i szybko ponieważ wcześniej sprecyzowałem swoje potrzeby. Niestety półka, na której powinny być moje ulubione soki była pusta - pozostała po nich tylko cena. Kolejka do kasy była krótka jednak posuwała się dość wolno. Po dokonaniu zapłaty okazało się, że jeden artykuł na wagę został skasowany podwójnie czego nie zauważył kasjer. Musiałem się więc udać do punktu obsługi klienta i poinformować o tym fakcie. Pieniądze za niesłusznie naliczony produkt zostały mi zwrócone szybko. Ogólnie wizyta w sklepie niezbyt udana - brak soków, które były jednym z celów wizyty oraz podwójnie nabity produkt w kasie - gdyby nie zwyczaj sprawdzania paragonu po dokonaniu zakupów to wizyta w Tesco byłaby kompletnie nieudana.