Opinia użytkownika: Magdalena_320
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W dniu 15 stycznia udałam się do autoryzowanego punktu Plus ponieważ na fakturze, którą otrzymałą było kilka nieściłości. Niestety nie zostałam przyjęta miło przez obsługującą mnie osobę. Gdy tylko powiedziałam, że chcę złożyć reklamację na otrzymaną fakturę pani w punkcie stwierdziła dość obojętnie, że muszę sieudać do punktu w któym podpisywałam umowę, a który mieści się na drugim końcu miasta. Dopiero po moim stwierdzeniu, że nigdzie nie będę jeździć pani łaskawie dała mi formularz na napisanie reklamacji. Nie takiej reakcji się spodziewałam. Wolałąbym gdyby osoba w punkcie spróbowała rozwiązać mój problem na miejscu. Tak niestety się nie stało, w związku z czym zraziłam się do nowego operatora. Moja pierwsza wizyta w salonie Plusa w celu podpisania umowy była bardzo miła, natomiast kolejnej nie wspominam już tak dobrze.