Opinia użytkownika: Beata_87
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Mąż zadzwonił do Cyfrowego Polsatu, żeby potwierdzić naszą rezygnację z ich usług. Jakież było jego zdziwienie, gdy Pani poinformowała go, że nie ma żadnej rezygnacji w systemie. Mąż wytłumaczył, że zrezygnowaliśmy z ich usług (3 miesięczne wypowiedzenie) w formie pisemnej, bo telefonicznie się nie dało. Kobieta uparcie twierdziła, że nic nie wpłynęło. Podał jej konkretną datę wysyłki, godzinę- nie poskutkowało. Jakaś „czarna dziura” w systemie Polsatu pożarła naszą rezygnację. Uprzejmie poinformowała, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby jeszcze raz zrezygnować- oczywiście z 3- miesięcznym okresem wypowiedzenia. Mąż nie wytrzymał, powiedział, że zgłosi sprawę do KRRiT oraz do rzecznika konsumentów. To przyniosło pozytywny rezultat, bo nagle nasza rezygnacja odnalazła się w systemie.