Opinia użytkownika: Małgorzata_41
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Bardzo miło zaskoczyła mnie jakość obsługi,a także wiedza pracowników sklepu "Biedronka". Zwykle w tego typu sklepach pracownicy nie traktują poważnie klientów ,zachowują się tak jakby nie zależało im na kliencie,a praca w supermarkecie była karą.Ja jednak przekonałam się o tym ,że nie wszyscy pracownicy tego typu sklepów tak się zachowują.Należy tutaj zwrócić uwagę,że Biedronka niestety nie szczyci się dobrą opinią.Ja jak najbardziej zmieniam zdanie na temat tego sklepu i jego obslugi. Otóż robiąc zakupy w owym sklepie spotkałam się z sympatią i zrozumieniem.Nie mogłam znaleźć płynu do kąpieli a przynajmniej nie po tej cenie po której zawsze go kupowałam .Pani która obok układała jakieś kosmetyki "sama z siebie" co w tego typu sklepach jest często dużym zaskoczeniem ,zapytała się jak może mi pomóc i czego potrzebuję. Płyn oczywiście znalazłyśmy,Pani sprawdziła nawet na czytniku jaka jest jego cena ,niestety była ona wyższa.I tutaj kolejne zaskoczenie cena ta została od razu wyjeta ,żeby nie zmylać klientów i po chwili wymieniona na nową,niestety wyższą. Jeszcze jeden plus dla Biedronki za bardzo miłe Panie Kasjerki,ale i niestety minus za brak postępu.Mamy teraz XXI wiek, dobę komputeryzacji,internetu i kart kredytowych .Niestety żyjemy w czasach kiedy każdy z nas jest zabiegany,zapomniałam ,że w Biedronce nie można płacić kartą,a gotówki nie miałam przy sobie.Pani była tak miła ,że spakowała wszystkie moje zakupy w torbę,wydrukowała paragon i postawiła z boku,a ja w tym czasie mogłam spokojnie podjechać do bankomatu. Tutaj od razu muszę zwrócić uwagę na jeszcze jedno i to niestety będzie minus.Mimo całej sympatii do tej Pani sądzę ,że nie powinna tego robić.JA wróciłam po te zakupy ,ale ktoś inny mógłby tego nie zrobić i Pani niestety miałaby w swojej kasie brak pieniędzy czyli tzw. "manko" .I właśnie dlatego stawiam Biedronce 4+.