Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Udałem się do Biura Obsługi Klienta Multimedia w celu zwrócenia sprzętu do odbioru Internetu. Biuro otwarte jest od 9.00, ja byłem tam kilka minut po 9.00, jedna osoba była już obsługiwana, przede mną w kolejce było już 5 osób. Kolejki do tego Biura to standard, kilka dni wcześniej byłem tam w godzinach popołudniowych i kolejka liczyła kilkanaście osób. Biuro mieści się starej kamienicy. Klienci oczekują na klatce schodowej, na stojąco, do dyspozycji klientów są 3 krzesła. Gdy wychodziłem z Biura około godz. 10.40 na korytarzu oczekiwało już kilkanaście osób, w większości w zaawansowanym wieku. Co do samej obsługi - w środku biura (oddzielonego od "poczekalni" drewnianymi, nieprzejrzystymi drzwiami) są trzy stanowiska obsługi. Czynne jednak były tylko dwa. Negatywne wrażenie sprawiał fakt, że oprócz dwóch pań, które obsługiwały klientów, po biurze i zapleczu "kręciło się" czworo pracowników. Żaden z nich obsługiwał trzeciego stanowiska. Obsługujące panie zblazowane, niemiłe, nie spieszące się. Piętrzące trudności, w ogóle nie nastawione ani na klienta, ani na jakość i szybkość obsługi. Łącznie załatwienie z prostej sprawy zajęło mi prawie 2 godziny!