Opinia użytkownika: Beata_87
Dotycząca firmy: Amic Energy
Treść opinii: Mąż tankował na w/w stacji benzynowej i chciał zapłacić jak zwykle kartą. Nie wiem, ale chyba przyjęli kogoś nowego, bo cała operacja trwała dobre 20 minut. Najpierw pracownik nie wiedział, jak wpisać dane do terminala, potem „coś” się zawiesiło, następnie, kazał mężowi wcisnąć enter i nr pin i znowu enter. Mąż zrobił wszystko zgodnie ze wskazówkami, ale okazało się, że obsługa się pomyliła, bo na tym terminalu nie wpisuje się enter przed pin, tylko pin a potem enter. Pracownik wzywał kolegę, tamten wykładał towar, więc trochę to trwało. Po czym mąż usłyszał, że najlepiej by zrobił, gdyby zapłacił gotówką. Nie posiadał gotówki, no i zaczęło się od nowa. Powiedzieli mu, że teraz musi poczekać w kolejce, bo obsługują innych. Obsłużyli 3 osoby i dopiero pozwolili mężowi zapłacić kartą z innego terminala.