Opinia użytkownika: Magdalena_320
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W dniu 7 stycznia 2009 udałam się do punktu Plusa w Leclerc na ul.Zana 19 w celu podpisania umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych i zakupu telefonu. Kilka sekund po przekroczeniu przeze mnie punktu podeszła do mnie pani Ewa Gałka z pytaniem w czym może mi pomóc. Po moim krótkim przedstawieniu celu mojej wizyty zaprosiła mnie do stanowiska. Poinformowała mnie, że zada mi kilka pytań w celu najlepszego dopasowania oferty do moich potrzeb. Wywiad przeprowadziła szybko i sprawnie po czym przedstawiła mi ofertę, która w pełni mnie satysfakcjonowała. Pani Ewa była bardzo uprzejma i profesjonalna w rozmowie ze mną. Wynikiem mojej wizyty było podpisanie przeze mnie umowy w ofercie, z której jestem bardzo zadowolona. Poza ofertą i telefonem, który wybrałam zaproponowała mi kilka usług dodatkowych, które obniżą koszty moich połączeń i wysyłanych przeze mnie smsów. Poinformowała mnie w jaki sposób mogę uzyskać pomoc w Biurze Obsługi Klienta. Wizyta przebiegła w bardzo miłej atmosferze.