Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Dotyczy: Przejazdu trasą Wrocław Gł - Warszawa Centralna. Cena biletu 87,16 zł Moje miejsce było w wagonie bezprzedziałowym przy oknie, zgodnie z rezerwacja. Pociag wyruszył planowo o 16:25. Po kilku minutach zostaliśmy przywitani przez obsługę pociągu oraz poinformowani o godzinach w jakich pociag zatrzymuje sie na poszczegolnych stacjach. Rownie szybko (po okolo 30 minutach) pojawił się poczęstunek. Niedaleko mnie siedziala para (Hiszpanie, mowiacy po angielku) i kiedy kelner do nich podszedł by zapytać co podać. Pani odmowila po angielku, w odpowiedzi wytłumaczył jej po POLSKU iż jest to darmowy poczętunek, para odmowila w jezyku angielskim,(najwidoczniej nie rozumiejac co kelner chce przekazac) a ten podjechał do kolejnej osoby. Jechaliśmy do tej pory bez opóźnień.Niestety w Opolu, popsuła się lokomotywa o czym zostaliśmy natychmiast poinformowani, a także iż w związku z tym opóznienie będzie około 30 minutowe. Wyruszylismy po 40 minutach i z takim opóznieniem dotarliśmy do Warszawy Centralnej. Uwagi dodatkowe to takie, iż toaleta była bardzo brudna a sygnalizacja świetlna informująca o tym w którym kierunku znajduje sie wagon restauracyjny była załączna odwrotnie i wskazywała, że ów wagon znajduje się w lokomotywie. Poza tym śmieci ktore zbierał kelner po poczestunku wylądowału w niebieskim worku na końcu wagonu (przy złączeniu z lokomotywą więc nie przeszkadzały pasażerom, były jednak widoczne przy pójsciu do toalety oraz wysiadaniu, co moim zdaniem znacznie obnizalo satysfakcje z podrozy. Ocena nie jest zupelnie negatywna, ze względu na biezace informacje o uszkodzonej lokomotywie i przewidywanym czasie opoznienia.