Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: W banku nie było żadnych klientów - bardzo dziwne biorąc pod uwagę godzinę wizyty, aczkolwiek bardzo przyjemne, ponieważ oczekiwanie na swoją kolej na ławeczce umieszczonej pod oknem oznacza walkę o swoje miejsce w kolejce, gdy pojawią się inni klienci. Pomieszczenie było czyste, pełne reklam zachęcających do korzystania z usług, temperatura była komfortowa dla pracowników - dla klientów w zimowych okryciach w banku było zbyt ciepło. Od razu zostałam poproszona do stanowiska, przywitana, zaproponowano mi pomoc. Nie było najmniejszego problemu z wymianą nowej, nieatrakcyjnej karty płatniczej na nową - zaproponowano szablon wzorów i zrealizowano zamówienie. Jednak czas realizacji zamowienia przeciągnął się z obiecywanych dwóch do trzech tygodni. Biorąc pod uwagę, że w momencie złożenia zamówienia na nową kartę - stara przestała być aktywna - jedynym sposobem wypłaty gotówki - była kolejna wizyta w banku i wypłata środków za okazaniem dowodu osobistego. Trzy tygodnie bez karty to baaaardzooo długo!!! Obsługujący pracownik nie zapytał, czy coś jeszcze może dla mnie zrobić, nie poinformował o żadnych super okazjach, czy promocjach. Obsługa ograniczała się do spełnienia moich życzeń. Pożegnano się ze mną w standardowy sposób- nie zaproszono ponownie do tej właśnie placówki.