Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Chciałem wybrać wykładzinę. Około 2 minuty stałem w dziale wykładzin. Nikt się mną przez ten czas nie zainteresował. Byłem jednym klientem w tym dziale. Przechodzący pracownik działu również by się nie zatrzymał, więc jak już mnie prawie mijał (mimo iż na niego patrzyłem), sam poprosiłem o pomoc. Potrzebowałem kawałek wykładziny 2x3 metry. Szerokość wykładziny o którą pytałem to 4m. Pracownik mało komunikatywny - trzeba go było o wszystko wypytywać. Założyłem, że jeśli potrzebuję kawałek 2x3 metry, a szerokość bali wykładziny to 4m, to mogę kupić 2x4m, i na miejscu sklep może mi podzielić kupioną wykładzinę na dwa kawałki - 2x3m oraz 2x1m (tak robi np. Leroy Merlin). O to też zapytałem. Pracownik uśmiechnął się i powiedział: "Chyba, że sobie pan sam obetnie". Następnie pytałem o koszt obszycia wykładziny. Pracownik stwierdził, że wykładzina którą wybrałem jest zbyt gruba i nie da jej się obszyć. Po chwili oglądania innych wykładzin, wróciłem do tej pierwszej, podliczyłem sobie sam na telefonie komórkowym ile bym zapłacił za kawałek 2x4m i (rozkojarzony) znów zapytałem o koszt obszycia. Pracownik wypalił :"Już trzy razy panu powtarzałem, ze nie da się obszyć!". Odpowiedziałem: "Przepraszam, jestem zmęczony i rozkojarzony, ale nie musi być pan niegrzeczny". Pracownik stwierdził "Nie jestem niegrzeczny, ale już trzy razy powtarzałem". Podziękowałem pracownikowi, na co bez słowa się odwrócił i odszedł.