Opinia użytkownika: Cecylia
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Zamówiłam w sieci Orange przejście z karty na abonament telefoniczny wraz z nowym telefonem - wszystko to online. Poinformowano mnie, że moje zamowienie zostało zarejestrowane, a o każdej zmianie jego statusu zostanę powiadomiona SMS-em. Otrzymałam wiadomość e-mailem 3.01. że moje zamowienie zmieniło status na "nowe" wraz z danymi umozliwiającymi samodzielną obserwację zmiany statusu zamówienia. W dniu dzisiajszym o godz. 11:24 przybuł kurier z przesyłką, na odbiór której nie byłam przygotowana - nie miałam przy sobie ani potrzebnych dokumentów bankowych ani gotówki. Kurier próbował skontaktować się ze mną telefonicznie na 10 min przed przyjechaniem do mnie. Mimo, że mu się to nie udało (nie słyszałam telefonu) - przyjechał. Umówiłam się z kurierem na inny termin, jednakże jestem zdziwiona sytuacją. Często robię zamówienia w różnych sklepach online i jeszcze nie zdarzyła mi się podobna sytuacja.