Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Elżbieta-salon meblowy
Treść opinii: Kilka tygodni temu(10 tyg.)zamówiłam w salonie 2 kanapy wypoczynkowe.Przy spisaniu umowy termin realizacji miał wynosić około 4-6 tyg.,wszelkie odstępstwa miały być przekazywane do mnie telefonicznie.W między czasie byłam w salonie 2 razy,za kazdym razem tłumaczono mi że brak dostawy leży po stronie producenta.Przy trzeciej wizycie okazało się,że sprzedawczyni nie wie kiedy będzie zamówiony towar,stwierdziła że jestem klientem namolnym,chamskim i nie powinnam dowiadywać się o swoje zamówione rzeczy.Pani sprzedawczyni -kobieta po 50-tce,blondynka-była opryskliwa nie tylko w stosunku do mnie,innym klientom też się"oberwało".No cóż musiałam zrezygnować z usług tego salonu.Co ciekawe,dokonałam podobnego zakupu w drugim oddziale tej samej firmy,czkałam na kanapy 3 dni.Pan Wiesław monitorował całą transakcję,informował na bieżąco o wszystkim.Jednak klient może być zadowolony.