Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Wchodząc do Banku napotkałem "przeszkodę" w postaci "oryginalnych" drzwi wejściowych. Jest to rodzaj drzwi obrotowych, ale bardzo małych, z trudem są tam w stanie zmieścić się 2 dorosłe osoby. Wchodząc do placówki staje się w ich środku przed półkolistą szybą, po chwili uruchamia się ich drugie skrzydło i zamyka za plecami, następnie uchyla się przednie skrzydło umożliwiając tym samym wejście do środka. Tuż obok znajdują się tradycyjne drzwi, ale są zamknięte na klucz i nie można z nich korzystać. Zaobserwowałem, że nie byłem jedyną osoba, która wolałaby skorzystać z tradycyjnych drzwi. Po wejściu do środka zauważyłem, że w wystroju Banku nie zmieniło się nic od 20-30 lat, a jest rok 2008 o czym przypominają komputery, plakaty i inne materiały promocyjne rozwieszone wewnątrz placówki. Mam wrażenie, że nawet tabliczki informacyjne typu: "kasa", "lokaty", "rachunki osobiste" itp. były malowane ręcznie na szybie, czyli ładnych kilkanaście lat temu. Zabudowa stanowisk do obsługi kont osobistych jest bardzo wysoka i za ladą widać tylko samą głowę siedzącej za nią osoby. Stając przy ladzie patrzy się na pracownika "z góry". W czasie wizyty dokonałem dwóch czynności: zapłaciłem rachunek za energię elektryczną oraz przeprowadziłem rozmowę na temat warunków uzyskania karty kredytowej ewentualnie karty do płatności internetowych.