Opinia użytkownika: Elżbieta_48
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Serwis heliosnet.pl odwiedziłam w poszukiwaniu ciekawego filmu w sobotni wieczór. Jest on na tyle czytelnie skonstruowany, że nie miałam żadnych problemów w poruszaniu się po nim. Również szata graficzna była przyjemna dla oka. Wybrałam interesujące mnie kino „Bałtyk” w Łodzi, ale nie znalazłam nic dla siebie, dlatego przeszłam do kolejnego kina w Łodzi „Polonii”. Tu zainteresowała mnie nowa komedia polska „To nie tak jak myślisz, kochanie”. Sprawdziłam godziny seansów i wybrałam pasującą mi godzinę 21.30, aby zarezerwować bilety dla 2 osób. Ukazał mi się plan Sali kinowej z zaznaczonymi wolnymi i zajętymi miejscami. Wybrałam te najlepsze moim zdaniem- w ostatnim rzędzie na samym środku. Okazało się, że wbrew moim oczekiwaniom wybór miejsc był jeszcze spory. Po kliknięciu wybranego miejsca trzeba było wybrać obowiązującą widza cenę. Kolejny krok rezerwacji polegał na podaniu danych osobowych- imienia i nazwiska, numeru telefonu, emaila. Następnie ukazało się potwierdzenie rezerwacji wraz z jej kodem, który trzeba podać w kasie przy zakupie biletów oraz informacja o wysłanym potwierdzeniu na podanego wcześniej emaila. Zapisałam kod i sprawdziłam emaila- potwierdzenie już zdążyło do mnie dotrzeć.