Opinia użytkownika: Elżbieta_48
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Do kina „Polonia” wybrałam się na polską komedię „To nie tak jak myślisz, kochanie”. Wybrany przeze mnie seans był o 21.30. Wcześniej zarezerwowałam przez Internet bilety z wybranymi miejscami. Podeszłam do kasy zgodnie z reguła ustaloną przez kino- pół godziny przed seansem. Najpierw dopytałam się o kartę stałego klienta tzw. Heliosfan. Kasjerka wyjaśniła mi, że upoważnia ona w moim przypadku do zniżki w wysokości 5 zł, a jednorazowo mogę kupić aż 4 bilety. Cena karty wynosiła 25 zł. Zapytałam, czy jeżeli teraz kupię kartę to już dziś mogę korzystać ze zniżki. Odparła, że tak, ale zadzwoniła jeszcze do innej pracownicy się upewnić, gdyż jak wspomniała na tym stanowisku pracowała od niedawna. Wzięłam kartę stałego klienta i dwa bilety. Zapłaciłam kartą. Kasjerka sprawdziła, czy podpis na wydruku zgadza się z podpisem na karcie. Wręczyła mi paragon i potwierdzenie płatności kartą. Kolejne swoje kroki skierowałam do baru. Zapytałam pracownicę, czy karta stałego klienta daje również tu jakąś zniżkę. Odparła, że nie. Zaczęłam oglądać ofertę. W końcu zdecydowałam się na duży zestaw z 2 colami i dużym popcornem. Tu również zapłaciłam kartą. Udałam się na górę do Sali, w której miał być seans wybranego przeze mnie filmu. Nie miałam problemu z trafieniem, gdyż droga była jasno oznakowana. Przed seansem weszłam jeszcze do kinowej toalety. Była czysta, dostępny był papier, mydło i ręczniki. Przy wejściu do Sali powitał mnie uśmiechnięty kontroler biletów. Sprawdził moje i zaprosił do środka. Naprzeciwko wejścia zauważyłam rozsypany popcorn między siedzeniami. Na szczęście reszta Sali była czysta. Udałam się w kierunku mojego miejsca. Zaczął się film. Wyświetlany był w dobrej jakości zarówno dźwięku jak i obrazu. Po zakończeniu seansu bez problemu znalazłam kosz naśmieci, aby wyrzucić puste opakowania. Przy wyjściu zostałam pożegnana przez uśmiechniętą obsługę.