Opinia użytkownika: Kinga_37
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Weszłam do sklepu, by kupić płaszczyk. Po wybraniu i przymierzeniu podeszłam do kasy, by zapłacić. Pani zapytała się mnie, czy jest dobry, a ja zwróciłam uwagę na to, czy w razie wątpliwości w domu (płaszczyk dla osoby mojej postury, lecz nie dla mnie), mogę go zwrócić. Zostałam poinformowana o warunkach- muszę zwrócić w ciągu 28 dni, nieużywany, ze wszystkimi metkami. Jak się później okazało, musiałam zwrócić płaszcz, i zrobiłam to jeszcze tego samego dnia. Płaciłam kartą, dlatego poinformowano mnie, że należna kwota zostanie wpłacona na konto w ciągu najbliższych dwóch dni. Czuła się oszukana, kiedy pieniądze na moje konto dotarły dopiero po dniach pięciu, a ja nie wiedziałam wtedy co się z nimi dzieje!!