Opinia użytkownika: Elżbieta_48
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Do sklepu wybrałam się, żeby kupić prezent na gwiazdkę- koszulę męską. Weszłam do sklepu od razu do działu z odzieżą męską. Było 1-3 klientów w dziale damskim i 2 w dziale męskim. Zauważyłam 2 pracowników. Po lewej stronie od wejścia wisiały koszule, więc zaczęłam je oglądać, ale uznałam, że są w zbyt ciemnym kolorze. Dalej za kasą wisiały kolejne koszule oraz inne elementy garderoby męskiej. Tym sposobem doszłam na koniec sklepu i tu również znalazłam koszule. Wybór był tak duży, że trudno było się zdecydować, którą kupić. Wreszcie dokonałam wyboru, ale nie było poszukiwanego przeze mnie rozmiaru. Podeszłam, więc do pracownicy z pytaniem, czy nie posiadają takiego na zapleczu. Wzięła wybrany przeze mnie model i poszła szukać. Przez cały czas jak chodziłam po sklepie i oglądałam towar druga pracownica doradzała 2 klientów w sprawie zakupu koszuli dla syna. Muszę powiedzieć, że brzmiała bardzo profesjonalnie, a i klienci wyglądali na zadowolonych z jej obsługi. Po chwili wróciła druga pracownica z zaplecza i oznajmiła, że nie ma poszukiwanego przeze mnie rozmiaru. Zapytała, czy sprawdzałam na półce przy wejściu. Odparłam, że nie i zaczęłyśmy szukać koszuli jeszcze w tamtym miejscu. Po chwili udało się ją znaleźć. Wzięła ją do kasy, żeby zapłacić. Pracownica złożyła i spakowała ją do reklamówki. Zapłaciłam kartą. Po chwili otrzymałam paragon i wydruk z karty. Podziękowałam, pożegnałam się i wyszłam.