Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: kupowaliśmy z mężem kompakt oraz muszlę klozetową. W markecie było bardzo mało klientów, w pobliżu nas mąż zauważył sprzedawcę, który udzielił kilku wskazówek, niestety o każdą poradę musieliśmy się wręcz prosić, a sposób ich udzielania był dość szorstki i wyniosły. Sprzedawca starał się być jednak w pobliżu nas aby wydać towar. Paczka była zapakowana, nie zaglądał do niej ani sprzedawca czy kasjer, ani my. Towar okazał się był uszkodzony, co zauważyliśmy (właściwie usłyszeliśmy) podczas wkładania do auta. Mąż natychmiast poszedł do biura obsługi zgłosić reklamację zakupionego towaru. Podeszła do nas osoba z działu reklamacji i w ciągu około 10 minut towar został wymieniony na pozbawiony wad.