Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Przyszedłem do banku aby założyć konto. Po wejsciu zostałem poproszony, przez panią siedzaca w swoim boxie, abym spoczal i poczekał chwilke. Po pewnym czasie podeszła ona do mnie, spytała czy brałem udział w konkursie. Po mojej odmownej odpowiedzi zaprowadziła mnie na tyly placowki i poprosiła bym tam usiadł. Po chwili przyszedł do mnie pan, podał mi rękę i zaprosił do jego stanowiska. Troche mnie to zdziwło, gdyż to były stanowiska dla klientów zamożnych, no ale od razu lepiej sie poczułem. Założenie konta przebiegło sprawnie a rozmowa z panem była przyjemna wręcz prowadzona w atosferze pół przyjacielskiej. Pan zaproponował mi, że pokaże jak działa system elektronicznej bankowości, ale były problemy z brakiem zasięgu w mojej komórce, co uniemożliwiało mi odbiór smsa z hasłem - niezbędnym do zalogowania się. Probując drugi raz udało się. W międzyczasie zostały mi wytłumaczone najważniejsze aspekty dotyczące konta i karty do niego należącej. Jedynym mankamentem był fakt, iż dopiero na końcu dowiedziałem się, że przelewy nie są tak do końca darmowe. Trzeba płacic 30 groszy za każdy sms wysłany do mnie niezbędny do przelewu. Jednak Pan pokazał mi funkcje jak moge te koszty zminimalizować co mi sie spodobało. Na koniec wizyty podał mi swój nr telefonu komórkowegom, abym mógł w każdej sprawie sie do niego zwracać. Po wszystkim podziekowalismy sobie i pożegnaliśmy.