Opinia użytkownika: Martyna_5
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Zakupy robiłam po zajęciach na studiach podyplomowych, stąd może moja niska ocena usług. Być może wpływ miał na to też niesamowity tłok w sklepie. Jednak ogólne wrażenie po zakupach było średnie. O ile w Sephora zawsze można liczyć nie tylko na miłą obsługę, ale także na możliwość zrobienia różnorodnych zakupów, o tyle w Douglasie jest różnie. Tym razem musiałam czekać ponad pół godziny aż któraś z pań ekspedientek się mną zainteresowała. Poprosiłam o zaproponowanie mi dobrego kremu dla pani po 50tym roku życia do 200 złotych. Pani oznajmiła, że dobry i do 200 wzajemnie się wyklucza. Kilka minut wcześniej widziałam co najmniej kilka kremów w tej cenie w Sephora, ale chciałam porównać oferty. W sumie zostały mi zaproponowane trzy kremy, dwa znacznie przewyższające 200 złotych, jeden marki, której osoba dla któej był krem przeznaczony nie używa. Ogólnie mimo szerokiego asortymentu nic nie kupiłam i wyszłam zła ze sklepu. Chwilę później wydałam 210 złotych w konkurencyjnej sieci drogerii.