Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Multimedia Polska

Treść opinii: Poniższy opis można też podpiąć pod kategorię "Infolinie". Ale uznałem, że ważniejsza jest oferta, niż sposób jej uzyskania dlatego wybrałem kategorię "Telekomunikacji..." Zadzwoniłem na infolinię Multimedia. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to około 6 minut. Dzwoniłem w dwóch sprawach. Po pierwsze - korekta faktury. W fakturze za styczeń naliczono mi opłatę za usługę, która została wymówiona ze skutkiem na dzień 31.12.2008 r. Konsultant szybko sprawdził podane informacje, grzecznie przeprosił za pomyłkę i obiecał szybką korektę faktury. Sprawa druga - zamówienie usługi Internet Profit 2Mb. Według informacji ze strony multimedia.pl ceny są następujące: opłaty aktywacyjna 19,98zł, a opłaty miesięczne będą 5 groszy/mc lub 59 zł/mc przy limicie ściągniętych danych 1,5 GB. Opłata zależy od przekroczenia lub nie przekroczenia limitu danych. Korzystam z usługi Internet Multimedia od 3 lat, obecna umowa wygasa i chciałem przejść na Profit 2Mb na wyżej opisanych warunkach. Spodziewałam się, że opłaty aktywacyjnej nie będzie, gdyż mam sprzęt już aktywny Internet Multimedia w domu. Konsultant jednak objaśnił co następuje: Oferta skierowana jest tylko do nowych abonentów. Mnie zaproponował usługę Profit 2Mb na takich warunkach: 99 zł za aktywacje, opłaty miesięczne 5 zł lub 69 zł przy limicie ściągniętych danych 0,5 GB. Moja niska ocena wynika z faktu, że Multimedia tak nierówno traktuje nowych i starych abonentów. Jednych premiuje, drugich lekceważy.