Opinia użytkownika: Joanna_99
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: W dniu dzisiejszym pojechałam zatankować samochód przed pracą. Udałam się na stację Lotos ponieważ jest najbliżej mojego miejsca zamieszkania oraz dlatego, że zbieram punkty w programie dla stałych klientów. Zatankowałam auto i udałam się do kasy. Po dokonaniu zakupu spytałam o kalendarz magnetyczny,który był wystawiony przy kasie. Otrzymałam informację od sprzedawcy, że kalendarz można otrzymać przy zatankowaniu 40 litrów paliwa. Podziękowałam wspominając, że nigdy aż tyle nie tankuję naraz i odchodząc od kasy wzięłam ulotkę informacyjną. Jadąc do pracy stanęłam na światłach i zerknęłam na ulotkę. Na pierwszej stronie było napisane, że kalendarz można otrzymać tankując 40 litrów paliwa lub w każdej chwili kupując go za 7.99zł. Gdybym się nie śpieszyła do pracy to pewnie pojechałabym na stację żądając wyjaśnień. Na pewno to zrobię przy następnej okazji.