Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: Obserwacja dotyczy nieudanego zamówienia na pizzę. Kobieta zgłosiła telefonicznie zamówienie na dwie średnie pizze wybrane z menu na ul. Jana III Sobieskiego w Kołobrzegu. W zamówieniu szczególnie podkreślono, aby jedna z pizz bez sera ze względu na alergię konsumenta. Poproszono również o wykonanie telefonu przed jego dowiezieniem, aby ułatwić dostarczenie pizzy do pokoju pensjonatu bez niepokojenia właścicieli wieczorną porą. Na skutek zniecierpliwieniu oczekiwaniem, po ponad godzinie oczekiawnia wykonano telefon, aby spytać o los zamówienia. Okazało się, że zamówienie zostało zrealizowane i jest już w drodze. Faktycznie po paru minutach zadzwonił kierowca informując o przyjeździe. Dowiózł jednak opakowania wyraźnie różniące się rozmiarem od zamówionych. Po zwróceniu uwagi, że zamawiane były średnie pizze, zweryfikował to na paragonie i zaproponował obniżenie płatności, do tej wynikającej z cennika za przywiezione małe pizze. Jednak nie było to satysfakcjonujące rozwiązanie i po prośbie o prawidłową realizację oryginalnego zamówienia nastało kolejne pół godziny oczekiwania na dostawę. Będąc wyczulonym poprzednią wpadką tym razem dostawa została szczegółowo skontrolowana. Tym razem rozmiar się zgadzał, jednak obie pizze posiadały w składzie ser. Ze względu na promocję polegającą na możliwości kupienia dwóch pizz w cenie jednej, nie było możliwości wycofania się tylko z jednej pizzy bez bycia poszkodowanym finansowo. Konieczny był więc kolejny telefon do Telepizzy, gdzie przyjmująca zamówienie kobieta stwierdziła, że faktycznie mogło dojść do pomyłki ze względu na złą jakość linii telefonicznej. Zaproponowała jedynie odrzucenie zamówienia, jeśli nie jest zgodne z oczekiwaniami, gdyż zbliżała się już godzina 21-sza, po której pizza nie jest dostarczana.