Opinia użytkownika: Renata_52
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Zamówiłam przez internet 2 przedmioty 9 grudnia ze strony empiku.16 grudnia otrzymałam informację, że jednego z nich chwilowo nie mają na magazynie i nie wiedzą jak szybko będą mogli go dla mnie mieć. Prosili o podjęcie decyzji, czy kupuję jeden z zamówionych przedmiotów, czy czekam na oba, czy w ogóle rezygnuję. Podjęłam decyzję, że kupuję to co jest, a drugą rzecz znajdę w innym sklepie. Wysłałam maila. Odpowiedź dostałam dopiero 20 grudnia z informacją, że zamówiony film jest już w wybranym przeze mnie punkcie i czeka na odbiór. Rozumiem święta i wydłużony czas realizacji zamówień pomyślałam. Jednak to nie był koniec mojej przygody z Empikiem. Do okienka z odbiorami stała długa kolejka. Pan, który zajmował się wydawaniem zamówionego przez internet towaru jednocześnie wystawiał faktury, przyjmował zdjęcia do wywołania, przyjmował reklamacje i był tylko jeden. Pech chciał, że poprzedniego dnia byłam u konkurencji, czyli w Merlin.pl. Punkt na Złotej obłożony po brzegi paczkami do odbioru. Stoisko obsługiwały 4 osoby i stałam w kolejce 5 minut. Tam nie miałam zastrzeżeń do zakupów zrobionych przez internet.Robi się je przecież po to by mieć prezenty szybciej i nie kłębić się wśród ludzi. Wiem co chce, zamawiam, po 48 godz. przychodzę po odbiór. W Empiku Ci co kupili przez internet musieli odcierpieć za swoje fanaberie. Okres realizacji wydłużony do maksimum a potem ogromna kolejka, która zabrała mi pół godziny z zabieganego dnia. Nie na tym polegają tego typu zakupy. Empik pomylił pojęcia.