Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Obsługa zdecydowanie nie radzi sobie z nową akcją marketingową o nazwie "Wietrzenie magazynów". W sklepie panuje ogólnie pojety chaos. Asortyment drobny nie jest na swoim miejscu, trudno odnalźć cenę produktu. Zapytanie kogoś z presonelu o radę graniczy z cudem. Wszyscy są zajęci. Na dziale ze sprzętem grającym większość urządzeń była załączona. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że każde radio miało ustwioną inną stację. Podobna sytuacja miała miejsce na dziale z telewizorami. Panował tam strzasznych hałas. Co więcej, w tym dniu zorganizowano degustację kawy z nowego ekspresu. Takie degustacie są jak najbardziej wskazane, tyle że nie w dniu kiedy jest tak ogromna liczba klientów. Co drugi z gorącym kubkiem kawy przepycha się z jednego działu na drugi oblewając przy okazji kilku innych kilentów. W tym dniu chciałam kupić filtr do pochłaniacza w kuchni. Gdy udało mi się już dotrzeć do odpowiedniego działu, uzyskać informację od doradcy i nie oblana kawą dotrzeć do kasy. Zobaczyłam kolejkę w której stało ok. 15 osób do każdej kasy. Wtedy stwierdziłam że nie mam zamiaru spędzić kolejnych 30 minut czekając w kolejce. Odłożyłam więc produkt i wyszłam ze sklepu.