Opinia użytkownika: Rishard
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Ostatnio w wigilie miałem przyjemność (lub jej brak), dostać telefon od Telekomunikacji Polskiej która wdł. nich "Wprowadziła wiele nowych rabatów i rozwiązań dla starych zjadaczy chleba". Fakt. Obniżyli Mi koszta z 50 do 35zl. ale i tak zamierzam zrezygnować z ich usług ponieważ Niekorzystam już z ich usług. Lecz niestety niedało się im to wmuwić i i tak mi wcisneli ten rabat.Moze tak poprostu taki doradzca beznadziejny, moze to normalne, nie mam pojęcia. Ogólnie źle odbieram tą rozmowę, a szczególnie kiedy jeszcze dzwoni się w wigilie, w sprawie Rabatu na abonament... Dla mnie to absurd... Daje Błękitnej Linii ocene -3 z powodu "wciskania" klientom ich usług, i dzwonienie do nich w świeta (jak do mnie w wigilie).