Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Dnia 18-12-2008 około godziny 9:00 wykonałem telefon na infolinię Lux Med w celu umówienia się na wizytę u lekarza. Zadzwoniłem pod numer telefonu wskazany na karcie. Połączyłem się z automatyczną sekretarką. Pani poinformowała mnie co mam zrobić, wciskając odpowiedni numer z klawiatury, tzn. czy chcę umówić się na wizytę, czy odwołać wizytę, itp. Wcisnąłem przycisk w celu umówienia się na wizytę. Po paru sygnałach połączyłem się z konsultantką. Pani odbierająca telefon przedstawiła się, wymieniła nazwę firmy. Poinformowałem ją, że chcę umówić się na wizytę u lekarza internisty. Pani poprosiła ode mnie numer karty, zapytała o miejscowość w której chcę wykonać wizytę, czy chcę iść do konkretnego lekarza, czy do tego, który przyjmuje w dniu w którym dzwoniłem, podała wolne terminy na dzień dzisiejszy tzn. ten w którym dzwoniłem. Ostatecznie umówiłem się na godzinę 13:30 z lekarzem, który był wolny. Na koniec rozmowy telefonicznej, Pani pożegnała się ze mną, powiedziała do widzenia i do usłyszenia.