Opinia użytkownika: Elżbieta_16
Dotycząca firmy: kewin
Treść opinii: Prawdziwa porażka!!!!!!!!!! Miałam tego dnia jechać z Lublina do Gdańska. 22 grudnia dokonałam telefonicznie rezerwacji. W niedzielę pewna, że mam czym dojechać do Gdańska udałam się na dworzec. Po dojechaniu za 20 8, czyli 20 min przed czasem, zauważyłam, że przed busem stoi tłum ludzi. Pomyślałam, że fajnie, że ja mam rezerwację. I tu się pomyliłam. Po dojściu do busa okazało się, że Ci wszyscy ludzie też mają rezerwację a nie ma już miejs. Kierowca był bezczelny i w dodatku kłamał. Jedna Pani powiedziała, że to nie pierwszy raz tak jest. Kierowca twierdził, że wszyscy mają rezerwację. niestety nie chciał tego udowodnić pokazując listę. Ten bus ma napisane, że jeździ na trasie Lublin - Gdańsk. Jeden z pasażerów, który był przed przyjazdem busa powiedział, że Kierowca przyjechał już z pasażerami z Chełma. Kłóciłam się z kierowcą bo zależało mi na tym, żeby jechać rano a nie w nocy. Nie miałam szansy znałeź innego połączenia a w poniedziałek musiałam iść do pracy. Znalazłam połączenie ale dopiero w nocy będę w Gdańsu. W związku z czym pójdę niewyspana do pracy. Co ważne Szefowa nie odbierała telefonów. A Kierowca dzwonił ze swojego i twierdził, że nie ma problemu, żeby się z nią połączyć ale mi nie chciał dać swojego służbowego telefonu. Więc nie wiem czy rozmawiał wogóle. Z podanym nr udało mi się połączyć dopiero jak wróciłam do domu czyli po ok. 2 godzinach dzwonienia nonstop. Dodam jeszcze, że pasażerowie jechali na stojąco w tak długą trasę a bagaże leżały poukładane w przejściu. Były to duże torby, poukładane jedna na drugą do wysokości góry oparcia. Czyli tak jak się siedzi sięgały do czubka głowy w całym przejściu, co uniemożliwiało przejście pasażerom. Bardzo chciałabym złożyć gdzieś skargę i domagać się jakiejś rekompensaty. Czy istnieje taka możliwość. Proszę o radę gdzie powinnam to zgłosić.