Opinia użytkownika: Gruby
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Udałem się wraz z dziewczyna z zamiarem zakupu spodni kolega polecił mi ten sklep z uwagi na duży wybór w atrakcyjnych cenach. Po wejściu do sklepu od razu udałem sie w kierunku działu męskiego spostrzegłem znaczna ilość wyeksponowanych na wieszakach spodni. Wybrałem sobie odpowiedni model ale nie mogłem znaleźć swojego rozmiaru spodnie na wystawie wisiały, a ich odpowiedniki w innych rozmiarach były pogrupowane i leżały złożone na półkach. Wszystkie wyglądały tak samo i bardzo ciężko było znaleźć odpowiedni model. Rozejrzałem się po sklepie myśląc, że ktoś podejdzie z pomocą.Jednak nikt nie podchodził jeszcze raz rozejrzałem sie po sklepie pani przy kasie obsługiwała klientów, a w końcu sklepu pod ścianą stała druga pani.Zawołałem ja i poprosiłem o pomoc wziąłem spodnie i udałem się do przymierzalni. Po przymierzeniu postanowiłem wziąć jeszcze jedną parę, podszedłem do wieszaka i wziąłem juz bez pomocy odpowiedni rozmiar. W tym miejscu spotkała mnie troszkę śmieszna sytuacja. Dwóch młodych chłopaków poprosiło mnie o pomoc, bo myśleli że jestem pracownikiem to mnie bardziej uświadczyło w tym, że brakuje w tym sklepie jakiejkolwiek interakcji z klientem.Panowie po tym jak powiedziałem, że tu nie pracuje jeszcze chwile pokręcili się po sklepie i wyszli.Choć byli gotowi coś kupić. Wziąłem jeszcze parę rzeczy oraz rzeczy, które sobie wybrała moja dziewczyna i udałem się do kasy.Pani wszystko ładnie poskładała poprosiła o należność zapłaciłem ponad 500zł podziękowałem i wyszedłem nie dostając żądnego upustu(później dowiedziałem się ze ta firma praktykuje zniżki lub jakieś gratisowe dodatki do większych zakupów)