Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Dnia 23-12-2008 roku dzwoniłem do call center Citi Banku ponieważ pojawił się u mnie problem, z zalogowaniem do serwisu internetowego karty kredytowej. Wydawało mi się, że problem jest związany z wymianą karty kredytowej na nową. Zadzwoniłem pod numer wskazany na karcie kredytowej. Po dwóch sygnałach zostałem połączony z automatyczną sekretarką, która poinstruowała mnie co mam dalej robić. Po wysłuchaniu komunikatów oraz wprowadzeniu numeru karty kredytowej oraz telekodu do obsługi telefonicznej, czekałem na obsługę konsultanta. Odebrał Pan, przedstawił się, wymienił nazwę firmy. Zapytał się, w czym może mi pomóc. Odpowiedziałem, że mam problem z zalogowaniem się na stronę internetową do transakcji karty kredytowej. Pan poinformował mnie, że jeżeli chodzi o obsługę karty kredytowej przez internet, to przełączy mnie do osoby, która zajmuje się tylko problemami związanymi z obsługą przez internet. Pan przęłączył mnie do innej osoby. Musiałem odczekać około 3, 4 minut słuchając muzyki, ponieważ uzyskałem informacje, że wszystkie linie są obecnie zajęte. W końcu odebrał Pan, przedstawił się z imienia i nazwiska, podał nazwę banku. Zaproponował swoją pomoc. W celu weryfikacji mojej osoby, Pan poprosił o moje imię i nazwisko, oraz zadał jedno pytanie kontrolne, czy posiadam oszczędności we frankach szwajcarskich w Citibanku. Odpowiedziałem zgodnie z prawdą. Pan udzielił mi informacji, co trzeba zrobić, że prawdopodobnie jest dużo osób, które posiada podobny login do mojego, albo taki sam i stąd pojawiają się problemy z zalogowaniem. Wyjaśniłem, że około tygodnia wcześniej również dzwoniłem w tej samej sprawie, zmieniłem kod PIN oraz login i hasło i mam w dalszym ciągu ten sam problem. Pan powiedział mi, że operację trzeba powtórzyć jeszcze raz. Wykonałem wymienione czynności przez Pana, zmieniłem ponownie login, hasło. Bez problemu udało mi się zalogować na stronę internetową banku, oraz zrealizować transakcję przez internet.